.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهكار جديد مجلس براي جلوگيري از تورم

عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: در صورتي كه اصلاحيه بودجه دولت كه طي آن حدود 60 هزار ميليارد ريال از بخش عمران به بخش جاري اضافه شد، تورم ايجاد كند، راهكار جديدي به دولت پيشنهاد خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،جبار كوچكي ن‍ژاد گفت: بحران مالي جهاني و سياست هاي انقباضي مالي بانك مركزي مهمترين عوامل كاهش جزئي نرخ تورم هستند.

وي با اشاره به سياست هاي انقباضي بانك مركزي بيان كرد: تورم زماني ايجاد مي شود كه هدفي را تعيين مي‌كنيم و بعد در رسيدن به هدف از مسير منحرف مي‌شويم.

كوچكي ن‍ژاد با تاكيد بر هزينه شدن بسياري از وام‌هاي ارائه شده توسط بانك‌ها در بخش هاي مصرفي و شغل‌هاي كاذب، گفت: نمايندگان معتقدند بانك مركزي بايد روش جديدي را در پيش بگيرد و با كنترل شديد منابع بانكي تلاش شود حتي منابع ذخيره ارزي هم تنها در بخش توليد هزينه شود.

نماينده مردم رشت با اشاره به اينكه بيشترين تلاش كميسيون برنامه و بودجه، جلوگيري از افزايش نقدينگي در جامعه است، بيان كرد: در صورتي كه اصلاحيه بودجه كه توسط دولت به مجلس ارائه شد و طي آن حدود 60 هزار ميليارد ريال از بخش عمران به بخش جاري اضافه شد، تورم ايجاد كند، راهكار جديدي به دولت پيشنهاد خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.